• 28-01-2023, 19:52:45
    #1

    Bu kalemle çizdiğim şey arada belirip hemen kayboluyor. Şansa ss aldim gibi bir şey oldu ve sormak istedim. Kısa süredir iphone kullaniyorum. Bileniniz varsa yardimci olabilir mi? Neden bi anda çıkıp kayboluyor
  • 28-01-2023, 19:57:12
    #2
    Hocam yazılımsal sorun muhtemelen ilk defa görüyorum. Sadece bir uygulamada çıkıyorsa uygulamayı silip yeniden yüklemenizi öneririm
  • 28-01-2023, 20:31:36
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam o kisayol klavyeye 3 parmakla 2 kere bastiginizda cikar. Hata falan degil. Gayet hayat kurtaran bir sey. iPhone'um varken kullaniyordum, sevgiler.
  • 28-01-2023, 20:31:39
    #4
    Üç parmağınızla ekrana 2 kez tıklarsanız çıkar.
    kaynak:https://www.macworld.com/article/233...-and-redo.html