Bu kalemle çizdiğim şey arada belirip hemen kayboluyor. Şansa ss aldim gibi bir şey oldu ve sormak istedim. Kısa süredir iphone kullaniyorum. Bileniniz varsa yardimci olabilir mi? Neden bi anda çıkıp kayboluyor
Hocam o kisayol klavyeye 3 parmakla 2 kere bastiginizda cikar. Hata falan degil. Gayet hayat kurtaran bir sey. iPhone'um varken kullaniyordum, sevgiler.