mont önerisi lan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mont önerisi lan var mı ?
6
●
226
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
mont önerisi lan var mı ?
28-01-2023, 09:59:36
#1
Palria
bir mont almam lazım ama çok kararsızım, belki r10 da yakın zamanda mont almış ve tevsiye edecek birileri vardır
Deri olmayacak, şişme mont tarzı mont önerisi olan var mı ?
28-01-2023, 10:02:36
#2
kadrayzz
Decatlon
28-01-2023, 10:04:40
#3
PoyrazMuhasebe
Ben aralık ayı ortasında çok mağaza gezdim. En çok çeşit ve çeşite göre kaliteli ürünü mavi'de gördüm.
https://www.mavi.com/erkek/mont-kaban/c/2
28-01-2023, 10:06:53
#4
Palria
kadrayzz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Decatlon
bakıyorum hocam teşekkürler.
poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben aralık ayı ortasında çok mağaza gezdim. En çok çeşit ve çeşite göre kaliteli ürünü mavi'de gördüm.
https://www.mavi.com/erkek/mont-kaban/c/2
bunlar da çok ince gibi duruyor acaba sıcak tutar mı hocam
aldınız mı siz.
28-01-2023, 10:09:04
#5
PoyrazMuhasebe
ben aldım, ama hepsini de neredeyse mağaza da denedim. mağazada denemeni öneririm. kalın olanlarda var ince olanlarda. Pro Tech Explorer yazanlar daha yağmurluk mont arası karışım.
28-01-2023, 10:17:02
#6
Misafir
Kadife montlara bak çok sıcak ve güzel gözüküyor.
Palria
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
28-01-2023, 10:29:18
#7
Leodigital
Üyeliği durduruldu
Pul and bear
Bershka
bu iki mağazadan alırım genelde kaliteli ve güzel oluyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler