yakın bir gelecekte manuel araçlar kalmayacak piyasada.ya kanunen yada avrupa birliği dayatması nedeniyle. manuel almak seni en fazla 10-15 sene götürür,sonrası otomatik olacak sanırım sırf. yani manuel almak elzem değil,otomatik alsanda birşey kaybetmezsin.