• 23-01-2023, 18:54:12
    #1
    Ben seçim zamanı askerde olacağım arkadaşlar, askerler oy kullanamıyormuş sanırım. Bu konuda tecrübesi olan var mı?
  • 23-01-2023, 18:58:04
    #2
    Kullanamıyor.
  • 23-01-2023, 19:01:30
    #3
    Kullanamiyorsunuz bende seçim zamanı askerdeydim
  • 23-01-2023, 19:09:42
    #4
    "Silah altında bulunan er ve erbaşlar ile askeri öğrenciler, taksirli suçlardan hüküm giyenler hariç ceza infaz kurumlarında bulunan hükümlüler oy kullanamazlar. "

    Bknz: https://www.ysk.gov.tr/doc/karar/dos.../2018-1133.pdf
  • 23-01-2023, 19:09:50
    #5
    2018 başkanlık seçimlerinde askerde jandarmaydım. Kullanamıyorsun. Gidip köylerde köy güvenliğini felan sağladık.
  • 23-01-2023, 20:01:13
    #6
    Zihinsel engelliler bile oy kullanıyoken askerlerin kullanamamasi saçma.
  • 23-01-2023, 20:02:28
    #7
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zihinsel engelliler bile oy kullanıyoken askerlerin kullanamamasi saçma.
    Zihinsel engellilik ile ilgili bir ofansif şaka yapmak isterdim ama kendimi tutuyorum.