• 23-01-2023, 13:29:41
    #1
    dun aksam n11 uzerinden alisveris yaptim 2dk once sms geldi kargoya cikti diye ama kargo takibe bastigimda soyle diyor, sisteme biraz gec falan mi dusuyor acaba yasayan var mi?

  • 23-01-2023, 13:39:28
    #2
    Kargo takip numarasını doğrudan sitede sorgulayın. Entegrasyon sorunu olabilir.

    Doğrudan sorgulama ile de aynı sonucu alırsanız. Belgenin iptal olduğu anlamına gelir.
  • 23-01-2023, 13:42:54
    #3
    Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo takip numarasını doğrudan sitede sorgulayın. Entegrasyon sorunu olabilir.

    Doğrudan sorgulama ile de aynı sonucu alırsanız. Belgenin iptal olduğu anlamına gelir.
    site de "Sorguladığınız gönderi koduyla bir kargo bulunamadı.Lütfen gönderi kodunu kontrol ederek tekrar deneyiniz." diyor
  • 23-01-2023, 13:46:26
    #4
    Yurtiçi için yaşamadım ancak Amazon'un çalıştığı KolayGelsin için sıkça yaşadığım bir durumdur. Amazon kargoya verildi mailini attıktan yaklaşık 12 saat sonra sorgulama işlemini gerçekleştirebiliyorum, öncesinde bulunamadı diyor.
  • 23-01-2023, 13:49:18
    #5
    Kriptopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo takip numarasını doğrudan sitede sorgulayın. Entegrasyon sorunu olabilir.

    Doğrudan sorgulama ile de aynı sonucu alırsanız. Belgenin iptal olduğu anlamına gelir.
    vigivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçi için yaşamadım ancak Amazon'un çalıştığı KolayGelsin için sıkça yaşadığım bir durumdur. Amazon kargoya verildi mailini attıktan yaklaşık 12 saat sonra sorgulama işlemini gerçekleştirebiliyorum, öncesinde bulunamadı diyor.
    bir sms daha geldi bu sefer samsung yolladi aldigim urun samsung oldugu icin farkli bir yurtici kodu geldi onu sorguladigim da gozukuyor su an
  • 23-01-2023, 13:54:14
    #6
    Kişisel Rütbe
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sms daha geldi bu sefer samsung yolladi aldigim urun samsung oldugu icin farkli bir yurtici kodu geldi onu sorguladigim da gozukuyor su an
    bazen sistem oto kod veriyor olabilir