Nasdaq ve Enpara Hisse Alımı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasdaq ve Enpara Hisse Alımı?
1
●
148
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasdaq ve Enpara Hisse Alımı?
22-01-2023, 14:56:19
#1
jeaner
Tesla hissesine yatırım yapmak istiyorum fakat daha önce borsa üzerinde hiç tecrübem olmadı. Malum TL ve enflasyon sarmalında TLde kalmak istemiyorum. Enpara üzerinden bu yatırımı gerçekleştirebilirmiyiz? Yardımcı olursanız sevinirim..
22-01-2023, 14:59:02
#2
zoe
Midas ile alabilirsin hocam fakat haberin olsun Bist üzerinden hisse almaya benzemiyor kazancın vergisini ödemek gerekiyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler