• 22-01-2023, 12:51:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar gamepazar.net domein kaç tl eder sizce
  • 22-01-2023, 12:53:25
    #2
    Reg fiyatı.
  • 22-01-2023, 12:54:07
    #3
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reg fiyatı.
    Anlamadım kusura bakmayınreg derken
  • 22-01-2023, 12:56:47
    #4
    BenSean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım kusura bakmayınreg derken
    Kayıt fiyatı yani. Kaç liraya kaydettiyseniz o fiyata alan olur belki. Domain jenerik değil, yıllanmış değil, İngilizce ve Türkçe karışık, net uzantılı, marka değil, herkesin girip alabileceği bir domain. Bu nedenle kayıt fiyatından fazla verilmez. Ha olmaz mı? Çıkar birisi 10bin dolar da teklif eder. Bu da alıcıya bağlı bir durum olduğundan ve sadece ihtimal olduğundan yine reg fiyatıdır.
  • 22-01-2023, 13:00:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reg
  • 22-01-2023, 13:10:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt fiyatı yani. Kaç liraya kaydettiyseniz o fiyata alan olur belki. Domain jenerik değil, yıllanmış değil, İngilizce ve Türkçe karışık, net uzantılı, marka değil, herkesin girip alabileceği bir domain. Bu nedenle kayıt fiyatından fazla verilmez. Ha olmaz mı? Çıkar birisi 10bin dolar da teklif eder. Bu da alıcıya bağlı bir durum olduğundan ve sadece ihtimal olduğundan yine reg fiyatıdır.
    Yalnız .com uzantısı dolu olduğu için belli bir kitleye sahip.
    Yani belli bir aranma hacmine sahip bence böyle ilan pazarı açmak isteyen kişiler için uygun
    ha reg fiyatından fazla verilir bence ama çok uçuk kaçık meblağlarda beklemeyin. Çok çok portföyünüzde dursun.
  • 22-01-2023, 13:38:18
    #7
    En iyisi sanırım
    Reg fiyatının altına
  • 22-01-2023, 13:45:52
    #8
    geme mi game mi ? onu bir netleştirmek gerekiyor.
    "geme" ise ne demek onu bir çözmek lazım gamepazar ise. net uzantısı ile müşterisi bulunursa biraz para bırakır. 1-2k
    projelendirirsen belki az daha iş yapar. 3-5 k
    ama başlı başına öyle güzel paralar edecek bir durumu yok.
    kolay gelsin.