
Şöyle bir bildirim geldi bankada benim adıma olmadığından dolayı her hangi bir işlem yapamadım tamam dedim.
Para yatırmak istediğim site her hangi bir yasadışı sitesi değildi neden böyle bir hata geldi bilmiyorum.
Banka benim adıma olmadığından dolayı biraz rahatsız oldum bu konuda sorun olacağını düşünmüyorum ama başka kişinin adına olunca
Bu konuyla ilgili bilgisi olanlar var mı yani her hangi bir mahkemelik olay olur mu ?
Bankadan sadece bu uyarı geldi her hangi bir mesaj arama veya banka blokesi olmadı bu işlemden sonra 2-3 alışveriş yapıldı.
Teşekkürler şimdiden