• 20-01-2023, 00:10:29
    #1
    Arkadaşıma iPhone XS aldık fakat aşşağıda gösterdiğim şekildeki butonlara basılı tuttuğumuzda kamera ve flaş açılmıyor ( çok nadir açılıyor) bunun nedeni nedir acaba ?
  • 20-01-2023, 00:11:29
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    iPhone X kullanıyorum bu bendede aynı neden bilmiyorum fazla önemli olmadığı için araştırmadım? Bence büyük bir sorun değil hocam
  • 20-01-2023, 00:11:50
    #3
    2 saniye basılı tuttuğunuz zaman direkt açılması gerek. Ekranda kılcal çizikler olabilir dokunmatiği kısmen engelleyen.
  • 20-01-2023, 00:11:56
    #4
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    Ekran değişmiş olabir kontrol sağlandımı ?
  • 20-01-2023, 00:12:36
    #5
    MFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran değişmiş olabir kontrol sağlandımı ?
    Kendi incelediğim kadarıyla değişmemiş hocam
  • 20-01-2023, 00:14:00
    #6
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone X kullanıyorum bu bendede aynı neden bilmiyorum fazla önemli olmadığı için araştırmadım? Bence büyük bir sorun değil hocam
    Ekran değişmiş mi hocam ?
  • 20-01-2023, 00:14:18
    #7
    True tone aktif kullanılıyorsa değişmemiş yüksek ihtimale true tone yok ise ekran değişmiş kontrol edin
  • 20-01-2023, 00:14:39
    #8
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    True tone aktif kullanılıyorsa değişmemiş yüksek ihtimale true tone yok ise ekran değişmiş kontrol edin
    Kontrol ettim aktif hocam
  • 20-01-2023, 00:15:24
    #9
    parmağınızın içi ile dokunup 1 saniye bekleyin açılır