
İphone kullananlar lütfen yardım
14
●346
- 20-01-2023, 00:11:29iPhone X kullanıyorum bu bendede aynı neden bilmiyorum fazla önemli olmadığı için araştırmadım? Bence büyük bir sorun değil hocam
- 20-01-2023, 00:11:502 saniye basılı tuttuğunuz zaman direkt açılması gerek. Ekranda kılcal çizikler olabilir dokunmatiği kısmen engelleyen.
- 20-01-2023, 00:12:36Kendi incelediğim kadarıyla değişmemiş hocamMFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2023, 00:14:00Ekran değişmiş mi hocam ?yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2023, 00:14:39Kontrol ettim aktif hocamDogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle