İphone kullananlar lütfen yardım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İphone kullananlar lütfen yardım
14
●
346
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İphone kullananlar lütfen yardım
1
2
20-01-2023, 00:15:53
#10
weAKIN
Dogukann adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
True tone aktif kullanılıyorsa değişmemiş yüksek ihtimale true tone yok ise ekran değişmiş kontrol edin
Artık true tone da aktarıyorlar hocam.
tıkladıktan sonraki geçikme hızına bakabilirsiniz.
20-01-2023, 00:15:57
#11
yusufengz
enesdrip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
parmağınızın içi ile dokunup 1 saniye bekleyin açılır
Yarın arkadaşa deneteceğim hocam
20-01-2023, 00:16:17
#12
yusufengz
weaxuN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık true tone da aktarıyorlar hocam.
tıkladıktan sonraki geçikme hızına bakabilirsiniz.
Nerden bakacağım hocam
20-01-2023, 00:16:41
#13
Versace
Üyeliği durduruldu
Basılı tutmayın veya dokunarak değil o butonlar bir kaç saniye bas çek şeklinde çalışıyor
20-01-2023, 00:17:35
#14
yusufengz
Versace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Basılı tutmayın veya dokunarak değil o butonlar bir kaç saniye bas çek şeklinde çalışıyor
Bende de İphone 11 var aynı mantık ile deniyorum olmuyor bazen denerken giriyor
20-01-2023, 07:32:04
#15
Doguka33
xs kullanıyorum denedim sorunsuz açılıp kapanıyor
Demek ki sağlammış cihazım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler