• 17-01-2023, 22:25:59
    #1
    merhaba geçen r10 da twitch yayınıma destek diye konu açıldı sonra o yayıncıya r10 dan biri 300 izleyici botu attı şimdi bu kişi bunu babasının hayrına para vererek atmamıştır bu arkadaş ücretsiz attı büyük ihtimalle bu arkadaş bana ulaşabilirmi ?
  • 17-01-2023, 22:28:06
    #2
    Hocam 300 takipçinin maliyeti 70 kuruş falan bilginiz olsun.
  • 17-01-2023, 22:33:19
    #3
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 300 takipçinin maliyeti 70 kuruş falan bilginiz olsun.
    takip değil hocam izleyici atmış o pahalı oluyor
  • 17-01-2023, 22:34:05
    #4
    merthealt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip değil hocam izleyici atmış o pahalı oluyor
    Pardon dalgınlıktan yanlış okumuşum.
  • 17-01-2023, 22:35:52
    #5
    emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 300 takipçinin maliyeti 70 kuruş falan bilginiz olsun.
    hocam acaba nerede 300 takiopçi 70 krş bilgi verirmisiniz