0,69 ile daire almayı düşünüyorum. Karman çorman bi hal almış durumda. Örneğin evin ilandaki fiyatı 1 milyon 400 bin, adam diyor ki 600 bin kredi kullanabilirsiniz.
Bu işten nasıl faydalanacağız, %10 harici peşinatımız da yok. Başka araştıran, almayı düşünen var mı?
0,69 ile ev almayı düşünen var mı?
17
●1.118
- 17-01-2023, 18:12:28Ben dün aradım bankayı, daha bize yazı gelmedi dediler. Bugün geldi mi bilmiyorum.metflixe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2023, 18:12:50Cevabı basit alamayacaksınız. Hiçbir müteahhit yüksek kredi göstermiyor kredi miktarı arttıkça ödedikleri vergi arttığında alenen vergi çalıyorlar ama maliye iz uyuyor. Bazı uyanıklarda istediğin krediyi gösteririz ama her yüz bine yirmi beş bin olan vergisini sen vereceksin diyorlar. Zaten başta peşinatım yok diyorsun yüzde onunu xaten baştan ayarlama lazım
- 17-01-2023, 18:13:26Zaten olayda orada tamamen dostlar alışverişte görsün mantığı.
Ya evin fiyatlarını şişirirler ya da faturada görünen tutarı daha çok kar etmek için düşük tutarlar bu da yüksek peşinata sahip olmak zorunda bırakıyor insanları böyle olunca da buradan ev almak imkansız hale geliyor. Ama sorarsan biz yaptık derler kim bilecek
- 17-01-2023, 18:15:04Sonradan düzenleme yaptım. %10 harici peşinatım yok. Fakat işin diğer kısmı aynen dediğin gibi.xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle