Zaten olayda orada tamamen dostlar alışverişte görsün mantığı.
Ya evin fiyatlarını şişirirler ya da faturada görünen tutarı daha çok kar etmek için düşük tutarlar bu da yüksek peşinata sahip olmak zorunda bırakıyor insanları böyle olunca da buradan ev almak imkansız hale geliyor. Ama sorarsan biz yaptık derler kim bilecek