E-Ticarette kullanıcılar neden ödeme sayfasından çıkar?
14
●456
- 16-01-2023, 23:19:31Zorunlu üyelik ister, üye olmadan devam etme seçeneği yoksa gönülsüzler kaçabilir, veya zorunlu doldurması gereken seçenek çok fazladır - karışıktır, kargo ücreti veya kdv ya da ek ücret çıkmıştır sepette o yüzden çıkabilir, ya da ödeme kısmında kredi kartı vb bkm iyzico gibi 3. party yönlendirmez, kişi kart bilgilerinin güvenliğinden çekinir kaçabilir. Online ödeme yok ise, kapıda ödeme olsun ister o yoksa havaleye yine güvenemez çıkabilir.umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az bir ihtimal, sepette indirim kodu var ise, onları denemek için de öylesine ürün atmış olabilir. - 16-01-2023, 23:29:11Eskiden çok önemsenen bir metrikti, gerçi eskiden her kullanıcı tek tek takip edilirdi sitede ne yapıyor diye, şimdi veri bilimi bu şekilde çalışmıyor. Eğer ödeme sistemlerinde bozukluk yoksa çıkışları çok da önemsememek gerekir, insanların sağı solu belli olmaz. Robot olsa bir sıkıntı vardır derdik ama insan davranışları çok farklı.
- 17-01-2023, 08:16:06Oranının azalmasını istiyorsanız üyeliksiz sipariş, kargo seçenekleri ve ödeme seçenekleri sunun kullanıcıya. Bunun haricinde yine de dediğiniz konu yaşanır.
Genelde müşteriler alışveriş sonunda ne kadar ödeyeceklerini görmek ve gerekirse diğer sitelerle kıyas etmek için sepeti kullanıyorlar. Aslında sepeti terkeden o müşteriler hiç bir zaman kesin alma niyetiyle sepete ekle yapmıyor.