Merhaba, bir e-ticaret sitesi var. Örnek veriyorum ödeme sayfasına 1000 kişi girmiş ama 200 tane sipariş var. Sizce kullanıcılar neden ödeme sayfasına kadar gelip satın almadan çıkıyor olabilir?
1 - Kargo ücretinden dolayı
2 - İlla üye olması gerektiğinden dolayı
3- Online ödeme olmadığından dolayı
Zorunlu üyelik ister, üye olmadan devam etme seçeneği yoksa gönülsüzler kaçabilir, veya zorunlu doldurması gereken seçenek çok fazladır - karışıktır, kargo ücreti veya kdv ya da ek ücret çıkmıştır sepette o yüzden çıkabilir, ya da ödeme kısmında kredi kartı vb bkm iyzico gibi 3. party yönlendirmez, kişi kart bilgilerinin güvenliğinden çekinir kaçabilir. Online ödeme yok ise, kapıda ödeme olsun ister o yoksa havaleye yine güvenemez çıkabilir.
Az bir ihtimal, sepette indirim kodu var ise, onları denemek için de öylesine ürün atmış olabilir.