• 15-01-2023, 22:32:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar, veritabanı oluşturup bilgilerini giriyorum. Doğru girmeme rağmen sistem sürekli hatalı diyor. Ne yapabilirim?
  • 15-01-2023, 22:34:31
    #2
    pm ile iletişime geçebilirsin yardımcı olabilirim
  • 15-01-2023, 22:35:15
    #3
    Kurumsal PLUS
    Kullandığınız sistem nedir? Veri tabanı ve kullanıcı için gerekli izinleri veriyor musunuz?
  • 15-01-2023, 22:37:41
    #4
    Platin üye
    Kullanıcıyı veri tabanına bağlamayı unutmuş olabilirsiniz hocam.
  • 15-01-2023, 22:38:06
    #5
    Konu hakkında yardımcı olabilirm dm den yazabilirsiniz.
  • 15-01-2023, 22:43:50
    #6
    Hatayı yazarsan daha iyi yardımcı oluruz.
    Mesela sunucu kısmına "localhost" yazmanız gerek aynı sunucudaysanız, port:3306 olmalı vb vb bir sürü farklı seçenek var hatayla ilgili.
  • 15-01-2023, 23:10:13
    #7
    Teşekkürler arkadaşlar halledildi.