insilün İğnesi hakkında sorum var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
insilün İğnesi hakkında sorum var
2
●
114
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
insilün İğnesi hakkında sorum var
15-01-2023, 14:20:17
#1
gurkanpx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
insilün İğnesi ince uçlu şeker iğnesi gibi iğne arıyorum bulamadım eczanelerde varmıdır içine ilaç çekilebilenlerden normal iğne gibi
Aşağıdaki gibi
15-01-2023, 14:30:51
#2
FizyoMurat
Merhaba hocam Mezoterapi iğne uçları çok ince oluyor öyle aratıp bulabilirsin, bunu etrafında bulunan büyük eczanelere sordurup depolarından getirirler ya da görseldeki siteden sipariş verebilirsin
15-01-2023, 18:19:23
#3
Topuzzemree
Normal insülin iğnesi diyorsanız 0.4 mm var en küçük buda her eczanede var
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler