• 13-01-2023, 09:39:36
    #1
    Merhaba,

    Benim cihazımda a basılı tutunca a çıkıyor ama arkadaşın bilgisayar aaaaa yazmaya devam ediyor bu şapkalı a göstermeyi nasıl açabiliriz?
  • 13-01-2023, 09:42:26
    #2
    Arkadaşının bilgisayarında klavye dili farklı olabilir mi?
  • 13-01-2023, 09:46:06
    #3
    büyük harf için caps kapalı şift + klavye üstündeki 3 tuşuna + a iki kere bas  küçük hatf için ise caps aç aynı şekilde yap â aynı anda basman lazım windows da bu şekilde oluyor
  • 13-01-2023, 09:50:56
    #4
    a harfinin üzerine basılı tutunca çıkıyor.
    Edit pardon mesajının sonrasını görmedim uykulu olunca
  • 13-01-2023, 09:57:11
    #5
    â

    shift + 3 + a harfi yapabilirsin
    şapkalı harfler için ilk önce şapka konur, sonra altına istediğin harfi yazarsın(yani şapkalı harflerden istediğini)
  • 13-01-2023, 10:06:05
    #6
    Hocam herkes farklı farklı cevaplar vermiş. Birden fazla yolu var sanırım. Ben option tuşu ile a harfine basınca alıyorum â harfini.
  • 13-01-2023, 12:40:32
    #7
    Macbook Türkçe Q klavye ile a'ya basılı tutup ekranda kısayol çıkınca 1'e basıp â alıyorum. Shifts+3+a kombinasyonunda  alıyorum.
  • 13-01-2023, 15:21:09
    #8
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşının bilgisayarında klavye dili farklı olabilir mi?
    Graphics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük harf için caps kapalı şift + klavye üstündeki 3 tuşuna + a iki kere bas  küçük hatf için ise caps aç aynı şekilde yap â aynı anda basman lazım windows da bu şekilde oluyor
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a harfinin üzerine basılı tutunca çıkıyor.
    Edit pardon mesajının sonrasını görmedim uykulu olunca
    endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    â

    shift + 3 + a harfi yapabilirsin
    şapkalı harfler için ilk önce şapka konur, sonra altına istediğin harfi yazarsın(yani şapkalı harflerden istediğini)
    tahsinyaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkes farklı farklı cevaplar vermiş. Birden fazla yolu var sanırım. Ben option tuşu ile a harfine basınca alıyorum â harfini.
    maliii85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook Türkçe Q klavye ile a'ya basılı tutup ekranda kısayol çıkınca 1'e basıp â alıyorum. Shifts+3+a kombinasyonunda  alıyorum.
    Teşekkür ederim arkadaşlar.

    Shift + 3 + A ile sorunu çözdük
  • 13-01-2023, 15:22:41
    #9
    maliii85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbook Türkçe Q klavye ile a'ya basılı tutup ekranda kısayol çıkınca 1'e basıp â alıyorum. Shifts+3+a kombinasyonunda  alıyorum.
    shift+3 yapıp ^ bunu koyuyorsunuz shift ve 3ü bırakıp a'ya basıyorsunuz küçük a ile oluyor.