• 13-01-2023, 12:41:49
    #19
    Yedek astsubay olmak daha mantıklı benim arkadaşım 6 ay askere gitti, 6 ay boyunca askerliğini zehir ettiler, üstündeki komutan mobing ve hayatını zehir etmişler, tabi bu olay gideceğin yere de bağlı
  • 13-02-2023, 13:34:01
    #20
    387.dönem hava kuvvetleri yedek astsubayım hocam. Kesinlikle er olarak yapma. Çok güzel para biriktirirsin eğitimi zor değil eğlenceli geçiyor.
  • 13-02-2023, 13:49:00
    #21
    O psikoloji zaten bozulacak. Kötü komutana denk gelirsen zaten er oluncada geleceksin.
    Aylık kazancına bak sen.
  • 14-02-2023, 01:05:35
    #22
    Astsubay hocam.