Er mi yedek astsubay mı ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Er mi yedek astsubay mı ?
21
●
664
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Er mi yedek astsubay mı ?
1
2
3
13-01-2023, 12:41:49
#19
mceylan35
Yedek astsubay olmak daha mantıklı benim arkadaşım 6 ay askere gitti, 6 ay boyunca askerliğini zehir ettiler, üstündeki komutan mobing ve hayatını zehir etmişler, tabi bu olay gideceğin yere de bağlı
13-02-2023, 13:34:01
#20
sefa6778
387.dönem hava kuvvetleri yedek astsubayım hocam. Kesinlikle er olarak yapma. Çok güzel para biriktirirsin eğitimi zor değil eğlenceli geçiyor.
13-02-2023, 13:49:00
#21
tayfunsofuoglu
O psikoloji zaten bozulacak. Kötü komutana denk gelirsen zaten er oluncada geleceksin.
Aylık kazancına bak sen.
14-02-2023, 01:05:35
#22
KeyCodE
Astsubay hocam.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler