Merhabalar ; 13.05.2016 - 10.01.2023 arası çalışan bir arkadaşım var, ve 3 ayda bir maas prim aliyorlar,
3.6.9.12. Bu aylarda maasi 8.500 iken kesintiyle beraber 15 16 bin alir, su anki maasdan
Bu zamana kadar boyle calisti, şimdi hesapla a yaparken sadece asgari ucret burut olarak hesaplama var nette, acaba bunu hesaplayabilen birisi varmi aramizda
Kıdem Tazminatı Ne Çıkar
7
●278
- 10-01-2023, 22:20:54İkramiye hesaba katılmaksızın. Normal maaşının brüt hali ile toplam yıl çalışma sayısı çarpılır diye biliyorum. Alo 170 aranıp sorulabilirayanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2023, 22:22:43Bakindim hocamdanl Sitelerde o prim muhabbetini bulamadim yani,tugay_10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2023, 22:24:52Teşekkür ederim. Evet 170 mantıklı yarin arayayim bakalim deneyimli biri denk gelir inşallahelyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2023, 14:03:08Naptınız hocam aradınız mı?ayanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2023, 15:13:05Evet aradim ve sonuc itibariyle hesaplama yapamadiklarini sadeelce mevzuaati okuyup bilgilendirebileceklerinj soyledi yetkili arkadaselyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mali musavir veya muhasebeci hesaplar dedi, fok bilgilendirdi beni