yer tesbitinde en ufak bi sorun olmaz,işin en kolay tarafı o.zaten kim,hangi kaçak siteden izliyorsa kaydı var telekomda.normalde binlerce eve bu şekilde baskın yapılması çok saçma geliyor ama,bu kadar saçma olmasıda olma ihtimalini artırıyor.bence kesinlikle o haber dogru çıkacak,binlerce eve baskın yapacaklar bu sebepten.hiçbişey olmasada korkutmak/caydırmak amacıyla 1 defaya mahsus olsada yapacaklardır.yayınlayanları engelleyemiyorlar belliki,akıllarına bu gelmiş çözüm olarak ama istedikleri sonucu alamazlar yinede.ben en son 15 yıl filan önce maç izledim heralde,ama ben dahi selçuksportsu biliyorum