• 10-01-2023, 14:46:20
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rapor al geç vs diyenleri anlamıyorum. Rapor alıp evinde yatmak adamın aklına gelmedi mi sanıyorsunuz acaba ? her şey sizin gördüğünüz gibi mi ? 2 gün rapor aldı yattı rapor bitti işe gitti yaşayacakları ? zaten rapor almaya müsait bir ortamı olsa o adamı iş yeri hekimi çalıştırır mı ?

    geçmiş olsun tutanak tutuldu mu ? tutulduysa iş kazası olarak mı geçtiler sisteme ?
    Rapora sorun çıkartan iş yeri; iş kazası olarakta dedirtmez sağlık merkezinde.
  • 11-01-2023, 02:19:53
    #11
    Geçmiş olsun hocam. Üstüne basmamaya çalışın.