• 09-01-2023, 08:12:40
    #1
    Merhaba, Çok kez her foruma baktım ama nedense anlamsızca masaya vursam o sesi alıyor ayarlardada öyle birşey göremedim rica etsem yardımcı olurmusunuz?

  • 09-01-2023, 08:38:30
    #2
    Dip ses denen şey uğultu diye tabir edebileceğim arka planda olan kötü bir sinyal sesi. Sizin sorununuz başka anladığım kadarıyla.
  • 09-01-2023, 11:05:34
    #3
    Demoktrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dip ses denen şey uğultu diye tabir edebileceğim arka planda olan kötü bir sinyal sesi. Sizin sorununuz başka anladığım kadarıyla.
    Yanlış anlatmış olabilirim kusura bakmayın ya işde konuda yazdıgım gibi sorun.