Hyperx quadcast mikrofon dip ses sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hyperx quadcast mikrofon dip ses sorunu
2
●
86
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hyperx quadcast mikrofon dip ses sorunu
09-01-2023, 08:12:40
#1
mauro1160
Merhaba, Çok kez her foruma baktım ama nedense anlamsızca masaya vursam o sesi alıyor ayarlardada öyle birşey göremedim rica etsem yardımcı olurmusunuz?
09-01-2023, 08:38:30
#2
Demoktrat
Dip ses denen şey uğultu diye tabir edebileceğim arka planda olan kötü bir sinyal sesi. Sizin sorununuz başka anladığım kadarıyla.
09-01-2023, 11:05:34
#3
mauro1160
Demoktrat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dip ses denen şey uğultu diye tabir edebileceğim arka planda olan kötü bir sinyal sesi. Sizin sorununuz başka anladığım kadarıyla.
Yanlış anlatmış olabilirim kusura bakmayın ya işde konuda yazdıgım gibi sorun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler