Bundan 1 ay yine konu açtım elerinde savcılık kâğıdı ile evdeki bilgisayarları götürdüler 1 ay geçti gerekli yerlere gittim bilgi vermediler bilgisayarı yeni aldık fatura benim üzerime değil abimin üzerine ödemeleri filan o yaptı 3 gün sonra gelip aldılar