Şuan bedelli askerliği bekliyorum. Tercihlere de
Nisan Mayıs Haziran olarak yaptım ilk 3 e.
Sorum şu. Tabloda gösterdiği gibi nisanda gidersem 6 nisanda askerliğim mi başlıyor?
Bir diğer sorum ise erken seçim olursa ve nisan ayına denk gelirse oy kullanabilecek miyim?

Askersin silah altındasın , kışladasın oy vericeğin şehir değil öncelikle hadi o önemli değil kışladan çıkıp herkes oy kullanıcak geri dönücek bu kadar askerin takibi ..