Diploma alamıyor muyum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Diploma alamıyor muyum?
3
●
270
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Diploma alamıyor muyum?
04-01-2023, 17:25:05
#1
hzferhat
Sorun çözüldü.
04-01-2023, 17:26:15
#2
FenomenTayfa
çok düşük derken geçme notunun altındaysa alamazsın ki ama 12.sınıfta bırakmazlar ki yani hoca performans notu filan tam 50 ile geçirir
04-01-2023, 17:30:09
#3
Lie
12. Sınıfa kadar gelip sistemi anlamadınızmı
04-01-2023, 17:31:59
#4
hzferhat
...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler