• 04-01-2023, 13:43:26
    #1
    Merhaba forumda @Mabel; Ali arkadaşımız vardı. Yaklaşık 9 aydır aktif değil. Telefon numaralarından ulaşmaya çalıştım ulaşamadım kendisine. Biraz sorunları vardı görüşmek istedim sorunlarını çözdümü ne yaptı diye. Kendisini tanıyan, yakın zamanda ulaşan veya bilgisi olan varmıdır ? Teşekkür ederim..
  • 04-01-2023, 13:49:36
    #2
    Umarım bir sıkıntı yoktur.
  • 02-04-2023, 22:36:03
    #3
    @onlinecihan; Cihan baba bu konuyu gördüğümde nasıl duygulandığımı şu an tarif edemem. Benim sorunlarımı o dönem az çok biliyorsun foruma da yansıtmıştım ve birçok müdavim arkadaşımız sağ olsunlar desteğini esirgememişti. Ondan sonra hem sektör hem mevcut yaşantım, hem bu ülke bana bastı. Her şey çok anlamını yitirmiş gibi geldi ve yaklaşık 1 yıla yakındır yurtdışına yerleştim. Ramazan dolayısıyla bayramı da burada ailemle (aileden kastım malum ana baba ve büyükler) geçirmeye geldim. Kendime yeni baştan bir hayat kurdum ve dijital hizmet sektörlerinden de biraz uzaklaşınca, burada eski eşimle beraber yaptığımız hizmetler, hatırlatan anı dolu konular, eskiler kısacası çoğu şeyi hayatımdan silbaştan yaptığım için de giresim hiç gelmedi bunun için affedin. Ancak başta sen olmak üzere eski dostlardan kimseyi unutmadım. Böyle bir konunun açılmış olması bile güzel iz, güzel hatıra bırakabildiğimdendir kanaatindeyim. O yüzden bundan sonra fırsat buldukça bir tüccar olarak değil, bir forum okuru ve arkadaşlık ortamından dolayı eski dostlarıma arada ceee demek için girmeyi düşünüyorum Başta sana, devamında mesaj kutuma PM bırakan, hatırlayan, unutan, seven sevmeyen herkese selam olsun...
  • 02-04-2023, 22:43:11
    #4
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @onlinecihan; Cihan baba bu konuyu gördüğümde nasıl duygulandığımı şu an tarif edemem. Benim sorunlarımı o dönem az çok biliyorsun foruma da yansıtmıştım ve birçok müdavim arkadaşımız sağ olsunlar desteğini esirgememişti. Ondan sonra hem sektör hem mevcut yaşantım, hem bu ülke bana bastı. Her şey çok anlamını yitirmiş gibi geldi ve yaklaşık 1 yıla yakındır yurtdışına yerleştim. Ramazan dolayısıyla bayramı da burada ailemle (aileden kastım malum ana baba ve büyükler) geçirmeye geldim. Kendime yeni baştan bir hayat kurdum ve dijital hizmet sektörlerinden de biraz uzaklaşınca, burada eski eşimle beraber yaptığımız hizmetler, hatırlatan anı dolu konular, eskiler kısacası çoğu şeyi hayatımdan silbaştan yaptığım için de giresim hiç gelmedi bunun için affedin. Ancak başta sen olmak üzere eski dostlardan kimseyi unutmadım. Böyle bir konunun açılmış olması bile güzel iz, güzel hatıra bırakabildiğimdendir kanaatindeyim. O yüzden bundan sonra fırsat buldukça bir tüccar olarak değil, bir forum okuru ve arkadaşlık ortamından dolayı eski dostlarıma arada ceee demek için girmeyi düşünüyorum Başta sana, devamında mesaj kutuma PM bırakan, hatırlayan, unutan, seven sevmeyen herkese selam olsun...
    Merhaba Ali baba. Seni tekrar gördüğüme ve en önemlisi iyi olduğuna çok sevindim. Çok merak ettim seni fakat hiç bir haber alamadım. Bendeki numaralarını aradım ulaşamayıncada endişelendim. Seni tekrar görmek ve iyi olduğunu bilmek çok mutlu etti. Hakkında ve hakkımızda herşeyin hayırlısı olsun. Numaranı gönder pm ile gündüz iki kelime edelim. Allah’e emanet ol herşey gönlünce olsun dostum..