• 02-01-2023, 12:08:29
    #10
    Ben e-imza ile aldım daha kolaydı.
  • 02-01-2023, 12:10:18
    #11
    RuzgarTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben e-imza ile aldım daha kolaydı.
    e imzaya ek bunu da istiyorlar hocam anlayamadım
  • 02-01-2023, 12:15:03
    #12
    Yok reis istemiyorlar netgsm de şahıs şirketi ile vergi levhası ve e-imza yeterli oluyor. Abonelik sözleşmesine E-imza ile imzaladım. Diğerleri standart şeyler zaten vergi levhası ,kimlik fotokopisi, yerleşim yeri belgesi, dekont vs. 2 numara satın aldım. 2sinde de e-imza kullandım.