Paparadan para çekebilen varmı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paparadan para çekebilen varmı
5
●
218
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Paparadan para çekebilen varmı
01-01-2023, 13:30:22
#1
Tabut
Merhaba paparada bakiyem var para çekme kısmına girdiğimde 0 tl gözüküyor şuan para çekme işlemi yapan varmı ?
01-01-2023, 13:30:53
#2
Honomy
Şuan bende de giriş yapmıyor.
01-01-2023, 13:31:42
#3
Tabut
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan bende de giriş yapmıyor.
10dk önce verdiğim işlem şimdi gerçekleşti sunucularda bi problem var heralde
01-01-2023, 13:31:56
#4
KndWork
Bende sıkıntı yok ama yavaş girdi uygulamaya haftada 1 kere oluyor ya
01-01-2023, 13:31:59
#5
THK
geç giriyor ama bakiye aynı, sunucu güncellemeleri varmış düzelir
01-01-2023, 13:39:54
#6
ELLAS
Bende bir problem yok
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler