Neden uyumuyorsunuz ?
20
●672
- 30-12-2022, 06:10:16hayırlı olsun hocamMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

aynı bizide hocam Selda Bağcan gibi, fikrimden geceler uyuyabilmirem.DarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dikkat et hocam eğer dışardaysan havalar soğuktur bu saatte hangi memleket bilmiyorum amasitekurx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen hocam bende aynı şekilde gecelerin sessizliği çok daha iyi oluyor çalışmak için ama ben gündüzleri daha çok yatmaktansa dışarda takılmayı tercih ediyorum :=)Navitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

