• 25-12-2022, 23:17:55
    #10
    Bende bu konu vasıtası ile sepetine ekledim Beaseus u. Teşekkürler yorumlar için ☺️
  • 26-12-2022, 00:56:03
    #11
    baseus kullanıyorum memnunum,markası güzel
  • 26-12-2022, 02:25:28
    #12
    ikisini de kullanmadan marka yorumu yapayım; s-link yerli malı gibi oldu, servis sorunu yaşamazsınız. diğerinin yaygın servis ağı yok. şu da var aman aman arıza yapacak parçalar da değil, veri aktarımı konusunda internetteki videolarda çok güvenmeyin. macbook her serisi şaşırtır adamı.
  • 02-04-2023, 04:55:33
    #13
    @İsmetKerem; konuyu hortlatmış gibi olacağım da 😅, aldınız mı hiç deneyimleriniz nasıl