Samsung ZFLİP 4 Kullananlara Sorum Var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Samsung ZFLİP 4 Kullananlara Sorum Var
1
●
88
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Samsung ZFLİP 4 Kullananlara Sorum Var
24-12-2022, 23:47:18
#1
Misafir
Merhaba yarın z flip 4 almayı planlıyorum kullanan veya elinde olan varsa bir şikayeti veya memnun kaldığı bir özelliği söyleyebilir mi?
25-12-2022, 01:28:21
#2
Myk61
Ekranın ortası kullandıkça iz yapıyor diyorlar iyi arastirdiniz mi?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler