• 24-12-2022, 23:47:18
    #1
    Merhaba yarın z flip 4 almayı planlıyorum kullanan veya elinde olan varsa bir şikayeti veya memnun kaldığı bir özelliği söyleyebilir mi?
  • 25-12-2022, 01:28:21
    #2
    Ekranın ortası kullandıkça iz yapıyor diyorlar iyi arastirdiniz mi?