Londra dan bir kargo getireceğim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Londra dan bir kargo getireceğim
3
●
108
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Londra dan bir kargo getireceğim
24-12-2022, 12:36:31
#1
Eatalay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba değerli r10 ailesi;
İngiltere Londra dan hxtn supply markalı bı yelek modelli getireceğim bunu nasıl getirebilirim Türkiye'ye
24-12-2022, 12:43:16
#2
DartkGandalf
POBOX yaklaşık 15 sterlin tutabilir ama.
24-12-2022, 12:48:06
#3
ByPowerfuL
Markanın kendi sitesinden TR teslimatı yok mu? sanki var gibi
24-12-2022, 14:20:27
#4
Eatalay
ByPowerfuL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Markanın kendi sitesinden TR teslimatı yok mu? sanki var gibi
Nasıl abi var mı acaba
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler