• 23-12-2022, 21:13:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    r10 dan bir ürün aldım lisanlı ürün tarzı bir şey
    karşı taraf satış konusunda bu ürünü satmak yasaktır tarzında bilgilendirme yapmamış.
    ben karşı tarafa bu ürünü satma hakkım var mı diye sorabilir miyim?
    sormak ayıp mı?
    hakkımızı aramak suç mu?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 23-12-2022, 21:26:17
    #2
    Python Coder
    Alıntı
    karşı taraf satış konusunda bu ürünü satmak yasaktır tarzında bilgilendirme yapmamış.
    Bunu yazmaması onu satabileceğiniz anlamına gelmez hocam ,kendisine sormanız gerekir.
  • 23-12-2022, 21:45:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yazmaması onu satabileceğiniz anlamına gelmez hocam ,kendisine sormanız gerekir.
    hocam zaten sordum satmadım.
  • 23-12-2022, 21:47:21
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Python Coder
    Fudoaridolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten sordum satmadım.
    Tamam hocam sormak niye ayıp olsun zaten
  • 23-12-2022, 22:16:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam sormak niye ayıp olsun zaten
    tabi bende öyle düşündüm de bir ton laf yedik kurumsal üyeden