r10 dan bir ürün aldım lisanlı ürün tarzı bir şey
karşı taraf satış konusunda bu ürünü satmak yasaktır tarzında bilgilendirme yapmamış.
ben karşı tarafa bu ürünü satma hakkım var mı diye sorabilir miyim?
sormak ayıp mı?
hakkımızı aramak suç mu?
satılan üründe olan haklarımız?
4
●106
- 23-12-2022, 21:13:27Üyeliği durduruldu
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 23-12-2022, 21:26:17Bunu yazmaması onu satabileceğiniz anlamına gelmez hocam ,kendisine sormanız gerekir.Alıntı
- 23-12-2022, 21:45:21Üyeliği durdurulduhocam zaten sordum satmadım.keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2022, 21:47:21Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Tamam hocam sormak niye ayıp olsun zatenFudoaridolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2022, 22:16:44Üyeliği durduruldutabi bende öyle düşündüm de bir ton laf yedik kurumsal üyedenkeremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle