• 22-12-2022, 20:14:18
    #1
    İphone almayı düşünüyordum, ikinci el bana göre değil sıfır almakta cesaret işi

    Bir süredir başlıkta belirttiğim telafonları araştırıyorum lakin çok arada kaldım. İkisi de aynı gibi lakin birinin kamerası diğerini farklı bir özelliği derken sanki üst modeli bir alt modelinden geri de kalmış gibi düşündüm.

    Siz almak isteseniz bu telefon modellerinden hangisini alırdınız? Ayrıca bu fiyat bandında bunlardan da iyi marka önerisi yapabilecek varsa seve seve önerilerinizi inceleyebilirim.
  • 22-12-2022, 20:23:27
    #2
    Mi serisi daha iyi hocam ben mi 10 t pro kullanıyorum gayet memnunum araştırmanızı öneririm. Yd almıştım bı bakın derim .
  • 22-12-2022, 20:24:07
    #3
    10 pro daha iyi ama 10t daha çok iyi çünkü 8k var 10tde 10 proda 4k var 11 proda ise dediklerimden hiçbirisi yok
  • 22-12-2022, 20:43:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mı 10 t kullanıyorum efsane bir cihaz oyun için de normal kullanım için de tavsiye ederim maşaAllahı var

    red mi note 10 5G sıfır aldım beş para etmez bir cihaz oyun vs yönünden direkt sattım bence bu cihazlara hiç bulasmayın

    Mi 10 t kullanıyorum net tavsiye ederim

    Eğer mi 11 t alma imkanınız varsa onu da tavsiye ederim kullanmadım ama 18 dakika da şarj özelliği varmış mi10t böyleyse o daha iyidir diye düşünüyorum iPhone 11 mi mi 10 t mi desen mi 10 t derim 😊
  • 22-12-2022, 20:48:33
    #5
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mı 10 t kullanıyorum efsane bir cihaz oyun için de normal kullanım için de tavsiye ederim maşaAllahı var

    red mi note 10 5G sıfır aldım beş para etmez bir cihaz oyun vs yönünden direkt sattım bence bu cihazlara hiç bulasmayın

    Mi 10 t kullanıyorum net tavsiye ederim

    Eğer mi 11 t alma imkanınız varsa onu da tavsiye ederim kullanmadım ama 18 dakika da şarj özelliği varmış mi10t böyleyse o daha iyidir diye düşünüyorum iPhone 11 mi mi 10 t mi desen mi 10 t derim 😊
    mi 11 ve 10 çok sağlam telefonlar hocam lakin çok pahalılar benim maksimum bütçem bu telefonları almaya yetiyor eğer bu bantlar da önerebileceğiniz telefon var ise çok sevinirim
  • 22-12-2022, 20:51:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mi 11 ve 10 çok sağlam telefonlar hocam lakin çok pahalılar benim maksimum bütçem bu telefonları almaya yetiyor eğer bu bantlar da önerebileceğiniz telefon var ise çok sevinirim
    Oyun oynuyor musunuz ?

    Bütçeniz nedir ?
  • 22-12-2022, 20:51:44
    #7
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun oynuyor musunuz ?

    Bütçeniz nedir ?
    oyun oynamıyorum kamera ve batarya konusunda iyi olsun yeterlidir maksimum 8k bütçem var
  • 22-12-2022, 20:58:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun oynamıyorum kamera ve batarya konusunda iyi olsun yeterlidir maksimum 8k bütçem var
    PM iletildi uygun derseniz ticaret yapabiliriz.
  • 22-12-2022, 22:58:59
    #9
    11T pro hocam.