• 21-12-2022, 13:18:09
    #1
    arkadaşlar samsundayım atakum civarında ve samkart almak istedim ancak meydanda kalıyor otogara geçmek için taksi dışında neyi tercih edebiliriz?
  • 21-12-2022, 13:18:48
    #2
    Kategori Moderatörü
    Merhaba Atakum Atatürk Bulvarına inin orada Otogar dolmuşları geçer ona binin.
  • 21-12-2022, 13:19:25
    #3
    Hocam atakum da sahil yolunun bir üstünden kalkan otogar dolmuşları var. Yarım saat-15dk'da bir gelirler. Tam Atakum'un neresindesiniz?