samsunlu arkadaşlar bakabilir mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
samsunlu arkadaşlar bakabilir mi?
2
●
66
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
samsunlu arkadaşlar bakabilir mi?
21-12-2022, 13:18:09
#1
intelsovision
arkadaşlar samsundayım atakum civarında ve samkart almak istedim ancak meydanda kalıyor otogara geçmek için taksi dışında neyi tercih edebiliriz?
21-12-2022, 13:18:48
#2
SrdL
Kategori Moderatörü
Merhaba Atakum Atatürk Bulvarına inin orada Otogar dolmuşları geçer ona binin.
21-12-2022, 13:19:25
#3
Whistle
Hocam atakum da sahil yolunun bir üstünden kalkan otogar dolmuşları var. Yarım saat-15dk'da bir gelirler. Tam Atakum'un neresindesiniz?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler