• 19-12-2022, 13:28:16
    #1
    WeePay sanal pos hakkında bilgi sahibi olanlar deneyimlerini ve tecrübelerini bu konu altında paylaşabilirlerse sevinirim
  • 19-12-2022, 13:45:07
    #2
    Haklarında birşey bilmiyorum ama tek bildiğim 3 gündür gönderdiğim evrakları hala onaylamadılar bende paytr başvurdum sabah onay gelmiş... Birşey diyemiyorum
  • 21-12-2022, 13:38:05
    #3
    Merhaba,

    Öncelikle operasyonel olarak yaşanan gecikme için samimi özürlerimizi lütfen kabul ediniz.
    Direk mesaj olarak başvurunuza ait mail adresinizi iletmeniz durumunda hızlıca çözüm üretmek isteriz.

    Saygılarımızla
  • 13-07-2023, 02:15:47
    #4
    gayet ilgili bir arkadaş kendileri sorun olduğunda çözüyorlar selim beye çok teşekkürler