Haklarında birşey bilmiyorum ama tek bildiğim 3 gündür gönderdiğim evrakları hala onaylamadılar bende paytr başvurdum sabah onay gelmiş... Birşey diyemiyorum
Öncelikle operasyonel olarak yaşanan gecikme için samimi özürlerimizi lütfen kabul ediniz.
Direk mesaj olarak başvurunuza ait mail adresinizi iletmeniz durumunda hızlıca çözüm üretmek isteriz.