Robot supurgemizin birkaç aydır şarj seviyesi hep aynı, resimdeki şekilde. Bu seviyenin üstüne çıkmıyor. Aslında şarj ünitesine oturuyor, kendisi de bildirimde bulunuyor, fakat maksimum seviyesi bu. Bu bataryayı duzeltmenin bir yolu var mıdır. Garantiye mi göndereyim yoksa?