• 18-12-2022, 22:26:53
    #1
    Apple çalışanı veya sıkı takipçisi var mı aramızda?
    Yıl sonunda telefonlara zam gelir mi ?
  • 18-12-2022, 22:27:23
    #2
    takipteyim
  • 18-12-2022, 22:28:01
    #3
    Takip
  • 18-12-2022, 22:29:07
    #4
    Kesinlikle gelir diye tahmin ediyorum hocam herkesin beklediği ve almaya çalışmak ıstedıgı bu yönde
  • 18-12-2022, 22:29:31
    #5
    Her sene zam gelir hocam hiç şaşmaz yeni yılda fiyatları güncellerler.
  • 18-12-2022, 22:30:00
    #6
    Onu bilemem ama yd iPhone’lara indirim geleceği söyleniyor burdan bi orantı kurarsak olabilir
  • 18-12-2022, 22:30:35
    #7
    gelir oda eksik kalmaz.
  • 18-12-2022, 22:31:47
    #8
    Apple kuru zaten çok yüksekten alıyor, dolar 20'yi geçmediği sürece geleceğini sanmıyorum.
  • 18-12-2022, 22:32:01
    #9
    apple zamı en geç yansıtan firmadır.dolar anormal yükselmezse geleceğini sanmıyorum.