• 17-12-2022, 00:58:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şimdi hiçbirşey satın almadan veya satmadan Kendi vermiş olduğum hizmeti ücretsiz olarak veriyorum diye konu açsam ve ücretsiz hizmet sağlasam, ücretsiz hizmet verdiğim kişilerden ticaret puanı istesem bu r10 kurallarına aykırı olurmu ?
  • 17-12-2022, 00:59:14
    #2
    Evet olur 😊
  • 17-12-2022, 00:59:31
    #3
    Evet olur, ticaret olmadan ticaret puanı verilmez. Minimum ticaret puanı gönderme limiti 10₺'dir. (3 yıl önceymiş şimdi 30tl olmuş her sene zam gelmiş "TÜRKİYE CENNET")
  • 17-12-2022, 00:59:44
    #4
    ticaret puanı için minimum 30 tllik ticaret olması gerekiyor diye biliyorum.
  • 17-12-2022, 00:59:52
    #5
    Kuralları iyice okuyun

    i-Trader ( ticaret puanı ) sistemi ve uygulama koşulu

    MADDE 36-
    (1) Ticari eylemlerde bulunan üyeler arasında güven ortamını ticaret puanı ile sağlamayı hedefleyen i-Trader ( ticaret puanı ) sistemi, ticaret yapılmadığında, forum genel kurallarına ve kategori kurallarına aykırı, güven ortamını zedeleyici ve çıkar sağlama amacıyla kullanılamaz.

    (2) i-Trader sistemi sadece 30,00-TL ve üstü ticari işlerde kullanılır.

    (3) Bu maddenin 1. ve 2. fıkrasında yazılı yükümlülüklere uymayan, ticari güven ortamını zedeleyen üye 5 gün süresince forumdan uzaklaştırılır. Bu hükümlere aykırılığın devamının tespiti halinde üye; 30 ila 90 gün süresince forumdan uzaklaştırılır.
  • 17-12-2022, 01:00:50
    #6
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olur, ticaret olmadan ticaret puanı verilmez. Minimum ticaret puanı gönderme limiti 10₺'dir.
    3 yıllık üyesiniz hocam kuralları tekrardan okuyun değişen maddeler olabiliyor 30₺ min ticaret gönderme limiti
  • 17-12-2022, 01:04:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben ceza aldım böyle bir durumdan bilgin olsun sakın yapma
  • 17-12-2022, 01:11:49
    #8
    Kuralları okumadan mı üye oldunuz?
  • 17-12-2022, 01:20:29
    #9
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuralları okumadan mı üye oldunuz?
    Aklıma bu geldi qwşlfjwqfşlwkqjd

    https://www.youtube.com/watch?v=xEh5ZcVmT1w