Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şimdi hiçbirşey satın almadan veya satmadan Kendi vermiş olduğum hizmeti ücretsiz olarak veriyorum diye konu açsam ve ücretsiz hizmet sağlasam, ücretsiz hizmet verdiğim kişilerden ticaret puanı istesem bu r10 kurallarına aykırı olurmu ?