Ticaret puanı hakkında bilgilendirme
10
●476
- 17-12-2022, 00:58:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Şimdi hiçbirşey satın almadan veya satmadan Kendi vermiş olduğum hizmeti ücretsiz olarak veriyorum diye konu açsam ve ücretsiz hizmet sağlasam, ücretsiz hizmet verdiğim kişilerden ticaret puanı istesem bu r10 kurallarına aykırı olurmu ?
- 17-12-2022, 00:59:31Evet olur, ticaret olmadan ticaret puanı verilmez. Minimum ticaret puanı gönderme limiti 10₺'dir. (3 yıl önceymiş şimdi 30tl olmuş her sene zam gelmiş "TÜRKİYE CENNET")
- 17-12-2022, 00:59:52Kuralları iyice okuyun
i-Trader ( ticaret puanı ) sistemi ve uygulama koşulu
MADDE 36-
(1) Ticari eylemlerde bulunan üyeler arasında güven ortamını ticaret puanı ile sağlamayı hedefleyen i-Trader ( ticaret puanı ) sistemi, ticaret yapılmadığında, forum genel kurallarına ve kategori kurallarına aykırı, güven ortamını zedeleyici ve çıkar sağlama amacıyla kullanılamaz.
(2) i-Trader sistemi sadece 30,00-TL ve üstü ticari işlerde kullanılır.
(3) Bu maddenin 1. ve 2. fıkrasında yazılı yükümlülüklere uymayan, ticari güven ortamını zedeleyen üye 5 gün süresince forumdan uzaklaştırılır. Bu hükümlere aykırılığın devamının tespiti halinde üye; 30 ila 90 gün süresince forumdan uzaklaştırılır. - 17-12-2022, 01:00:503 yıllık üyesiniz hocam kuralları tekrardan okuyun değişen maddeler olabiliyor 30₺ min ticaret gönderme limitiaim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2022, 01:04:18Üyeliği durdurulduBen ceza aldım böyle bir durumdan bilgin olsun sakın yapma
- 17-12-2022, 01:20:29Aklıma bu geldi qwşlfjwqfşlwkqjdvoLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=xEh5ZcVmT1w