Glycon V2 yazılımını vdsde kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Glycon V2 yazılımını vdsde kullanan var mı?
0
●
78
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Glycon V2 yazılımını vdsde kullanan var mı?
16-12-2022, 19:56:29
#1
ErsinSUCU
Selamlar arkadaşlar. Glycon yazılımını vds'ye kuracağım. Kurulumda problem yaşıyorum. Kullanan varsa hangi paneli kullanıyorsunuz? Ekstra yapmam gereken birşey varmı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler