Merhabalar,
Kasım ayında açık lise okuduğum için askerliğimi tecil ettirdim fakat bugün sms ile msb tarafından bir mesaj aldım.
Sms içeriği;
SAYIN YIGIT KARA 2022 KASIM AYI ICERISINDE ERTELEMENIZ SONLANMISTIR. SUBAT 2023 SINIFLANDIRMA DONEMINDE SEVKE TABISINIZ. ISLEMLERINIZI YAPTIRDIYSANIZ BU MESAJI DIKKATE ALMAYINIZ. B002
Benim tecilim 2026 yılına kadardı ve şuanda 2023 şubat ayında sevk olacağım görünüyor. Açık lise veya e-devlet üzerinden kontrol ettiğimde öğrencilik durumum aktif gözüküyor.
Hiç bu sorunu yaşayan varmı?
Ne yapmam gerekiyor?
Tekrar öğrencilik belgesi alsam tecil ettirebilirmiyim?
Askerlik Tecil H.k
11
●348
- 14-12-2022, 01:56:15<<<<islemlerinizi yaptirdiysaniz bu mesaji dikkate almayiniz. B002>>>>>
- 14-12-2022, 01:57:09Evet hocam farkındayım fakat e-devlet üzerinden askerlik erteleme durumu kontrol ettiğimde iptal edilmiş gözüküyor yani 2023 şubat ayında sevk olacağım.BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 01:57:18bu arkadaşın dediğindenBaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 01:58:03E-devlet üzerinden askerlik erteleme durumu kontrol ettiğimde iptal edilmiş gözüküyor yani 2023 şubat ayında sevk olacağım.demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 02:00:36O zaman yarın bi konuşun hocam bu ülkede zaten herşey karman çorman bir tane sistem yok ne olur ne olmaz gidin yaniDarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2022, 02:42:59demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleiREXUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler Hocam Yarın İlk İşim Askerlik Şubesi Olacak.KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle