Merhabalar,
Kasım ayında açık lise okuduğum için askerliğimi tecil ettirdim fakat bugün sms ile msb tarafından bir mesaj aldım.
Sms içeriği;
SAYIN YIGIT KARA 2022 KASIM AYI ICERISINDE ERTELEMENIZ SONLANMISTIR. SUBAT 2023 SINIFLANDIRMA DONEMINDE SEVKE TABISINIZ. ISLEMLERINIZI YAPTIRDIYSANIZ BU MESAJI DIKKATE ALMAYINIZ. B002
Benim tecilim 2026 yılına kadardı ve şuanda 2023 şubat ayında sevk olacağım görünüyor. Açık lise veya e-devlet üzerinden kontrol ettiğimde öğrencilik durumum aktif gözüküyor.
Hiç bu sorunu yaşayan varmı?
Ne yapmam gerekiyor?
Tekrar öğrencilik belgesi alsam tecil ettirebilirmiyim?