• 14-12-2022, 01:52:41
    #1
    Merhabalar,

    Kasım ayında açık lise okuduğum için askerliğimi tecil ettirdim fakat bugün sms ile msb tarafından bir mesaj aldım.

    Sms içeriği;
    SAYIN YIGIT KARA 2022 KASIM AYI ICERISINDE ERTELEMENIZ SONLANMISTIR. SUBAT 2023 SINIFLANDIRMA DONEMINDE SEVKE TABISINIZ. ISLEMLERINIZI YAPTIRDIYSANIZ BU MESAJI DIKKATE ALMAYINIZ. B002

    Benim tecilim 2026 yılına kadardı ve şuanda 2023 şubat ayında sevk olacağım görünüyor. Açık lise veya e-devlet üzerinden kontrol ettiğimde öğrencilik durumum aktif gözüküyor.
    Hiç bu sorunu yaşayan varmı?
    Ne yapmam gerekiyor?
    Tekrar öğrencilik belgesi alsam tecil ettirebilirmiyim?
  • 14-12-2022, 01:56:15
    #2
    <<<<islemlerinizi yaptirdiysaniz bu mesaji dikkate almayiniz. B002>>>>>
  • 14-12-2022, 01:57:09
    #3
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <<<<islemlerinizi yaptirdiysaniz bu mesaji dikkate almayiniz. B002>>>>>
    Evet hocam farkındayım fakat e-devlet üzerinden askerlik erteleme durumu kontrol ettiğimde iptal edilmiş gözüküyor yani 2023 şubat ayında sevk olacağım.
  • 14-12-2022, 01:57:18
    #4
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <<<<islemlerinizi yaptirdiysaniz bu mesaji dikkate almayiniz. B002>>>>>
    bu arkadaşın dediğinden
  • 14-12-2022, 01:58:03
    #5
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaşın dediğinden
    E-devlet üzerinden askerlik erteleme durumu kontrol ettiğimde iptal edilmiş gözüküyor yani 2023 şubat ayında sevk olacağım.
  • 14-12-2022, 02:00:36
    #6
    DarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-devlet üzerinden askerlik erteleme durumu kontrol ettiğimde iptal edilmiş gözüküyor yani 2023 şubat ayında sevk olacağım.
    O zaman yarın bi konuşun hocam bu ülkede zaten herşey karman çorman bir tane sistem yok ne olur ne olmaz gidin yani
  • 14-12-2022, 02:07:56
    #7
    Orfi.NET.TR
    Öğrenci durum belgeniz ile en yakın askerlik şubesine gidip durumu görüşün hocam
  • 14-12-2022, 02:09:48
    #8
    Mezunsan diploma ile, öğrenci isen Ek-G belgesi ile askerlik şubesine gidin hocam.
  • 14-12-2022, 02:42:59
    #9
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman yarın bi konuşun hocam bu ülkede zaten herşey karman çorman bir tane sistem yok ne olur ne olmaz gidin yani
    iREXUS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci durum belgeniz ile en yakın askerlik şubesine gidip durumu görüşün hocam
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mezunsan diploma ile, öğrenci isen Ek-G belgesi ile askerlik şubesine gidin hocam.
    Teşekkürler Hocam Yarın İlk İşim Askerlik Şubesi Olacak.