• 14-12-2022, 00:52:52
    #1
    Hayırlı geceler, R10'da gezerken sürekli olarak hata verip çöküyor. Genel bir sorun mu? yoksa sadece benim kullandığım cihazda mı bu problem var?
  • 14-12-2022, 00:53:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galiba evet
  • 14-12-2022, 00:53:22
    #3
    Bende de oluyor
  • 14-12-2022, 00:54:50
    #4
    Evet hocam, saldırı olabilir ya da bir çalışma yapıyor olabilirler.
  • 14-12-2022, 00:55:16
    #5
    Evet bende de öyle
  • 14-12-2022, 00:58:12
    #6
    Merhabalar. Birkaç gündür bazı optimizasyon çalışmalarımız var. Bu nedenle ara ara kesintiler olabiliyor. Endişelenecek bir durum yok.

    https://www.r10.net/gelistirme-gunlugu/
  • 14-12-2022, 00:58:46
    #7
    Ya saldırı vardır yada arka planda çalışma yapılıyordur hocam 😊
  • 14-12-2022, 02:31:36
    #8
    Bakım olabilir hafiften.