Konu
R10'da sorun mu var?
14-12-2022, 00:52:52
#1
YoutubeDanisman
Hayırlı geceler, R10'da gezerken sürekli olarak hata verip çöküyor. Genel bir sorun mu? yoksa sadece benim kullandığım cihazda mı bu problem var?