yeni alan adı hakkında dusunceleriniz ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yeni alan adı hakkında dusunceleriniz !
6
●
254
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
yeni alan adı hakkında dusunceleriniz !
13-12-2022, 23:32:17
#1
Ofisto
merhaba degerli canlar hayırlı forumlar dilerim herkese bol bereketli işler
bugun bir domain regledim sizce alan adımız nasıl iyimidir.
com.tr uzantılıdır
bu hafta yayına alacagız kısmet olursa sizlerin fikirlerini almak istiyorum.
13-12-2022, 23:40:59
#2
Denokaz
En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
Çok güzel bence hocam hayırlı olsun
13-12-2022, 23:41:58
#3
Kriptopay
Hayırlı olsun hocam
13-12-2022, 23:43:34
#4
WinBacklink
🏆PREMİUM BACKLİNK AĞI🏆
Bence iyi
13-12-2022, 23:46:51
#5
OzeL
Üyeliği durduruldu
Hayırlı olsun güzel domain.
13-12-2022, 23:47:32
#6
Ofisto
Denokaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok güzel bence hocam hayırlı olsun
guzel yorum icin tsk ederim saolun
Kriptopay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
tsk ederim saolun
yusufkutlu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence iyi
tsk ederim saolun.
13-12-2022, 23:53:55
#7
Ofisto
OzeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun güzel domain.
saol bilal hocam tskler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler