merhaba arkadaşlar bi sitem var ve çok güzel konular girdim tamamını kendim hazırladım ama adsense tıklaması gelmiyor. günde ortalama 100 tekil hit var ama tık çok nadir geliyor.
sanıyorum reklam yerleşiminden kaynaklı. bunun için bi eklenti yada öneriniz varmıdır?
site hep yükseliyor ama hiç bir tıklama artmıyor. ek olarak günlük 1 lira falan yazıyor tıklama olmadan.
Eğer reklamları manuel olarak yerleştirdiyseniz adsensenin duyarlı kodunu kullanmayı deneyin. Bu şekilde Google reklamları otomatik olarak en optimize şekilde kendisi yerleştirecektir.
100 tık ile günde minimum 3-5 tık gelmesi lazım. Reklam yerleşiminizi gözden geçirin.
Konu içi reklam yerleşimi yaparken paragraf öncesi, paragraf sonrası, yorum alanı üstü, sidebar dikey gibi reklamları ekleyin. Ad inserter eklentisini kullanabilirsiniz bunun için.
cevaplar için çok teşekkürler. sanırım sorun litespeed cache full açmışım ve sanıyorum bazı reklamları engelliyormuş. anladığım şu cache iyi ama site hızlı açıldığı için reklamlarıda engelliyor.